15. mars 2007

Unwired in SA

Da var Droneland tilbake fra Cape Town. Sitter på cafe midt i London og suger inn storbylivet igjen. CT er nemlig ganske lite, eller i hvert fall veldig spredd utover. Tidvis litt problematisk for en førerkortløs fyr som meg.

Ble mindre aktiv på blogfronten enn forventet under oppholdet i Sør-Afrika, men alle som kjenner meg vil nok tenke at det er godt at jeg fikk en break fra min online-aktivitet. Kommer en del poster i løpet av dagen og mye SA-ting og -tips til folk som måtte tenke seg å dra sørover. Personlig er jeg umiddelbart så begeistret at jeg seriøst vurderer å skaffe meg et vinterhus i CT. Prisene er skamløst billige. To-roms fra 600k i NOK og oppover - i bykjernen! Noen som vil være med å spleise for å sikre seg sommer hele året?

Jeg mener, kommer tilbake fra 27 grader i går til under 10 grader i dag. Skulle tatt lengre ferie! Men det blir definitivt mer Afrika på meg fremover. Julie, gi beskjed om du trenger reiseledsagere til Kongo!

Ingen kommentarer: