15. aug. 2010

Tvitteri-tvittera!

Etter å ha tenkt litt på hvordan jeg ønsker å kommunisere ut linker og slikt som jeg ramler over, så har jeg bestemt meg for å flytte aktiviteten fra blogging til twitter. Dermed blir Droneland til @droneland_.

For de av dere som ikke har og ikke vil ha en twitter-konto, så er det likevel ikke noe problem å følge meg på twitter. Det er bare å bokmerke twitter-siden min på nettleseren og så kan du besøke denne på samme måten som du har besøkt Droneland.

Kort forklart så ble Droneland i sin tid påbegynt fordi jeg brukte å sende ut masser av linker til venner og bekjente. Flere av disse oppfordret meg til å starte min egen blogg. Noe jeg en smule forsinket gjorde.

Det er selvsagt moro å skrive ut noen synsete betraktninger i bloggformatet. Verden har dog beveget seg videre siden 2007 og sosiale medier har tatt over. Siden jeg liker det brutale formatet twitter representerer og jeg liker utfordringen det er å fatte seg i korthet, ser jeg dette som en naturlig plattform for å legge ut linker til ting jeg liker å lese.

Mao vil jeg fortsatt dele ting jeg syns er ok, så om du i likhet med meg har interesser som krysser på tvers mellom ymse fagfelt så hekt deg på. Og siden man som kjent aldri skal si aldri, så kan Droneland selvsagt bli gjenopplivet i fremtiden. Men for nå, så er det twitter som gjelder for mine linker.

Ingen kommentarer: